Staffan keskittyy. |
Esan esimerkit harmonisesta ja häiritsevästä sommittelusta. |
Edellisen viikon väriopin tehtäviä. |
Nayab, Ragnar ja Oliver kertomassa ryhmänsä kontrastista. |
Väriopin tehtävää simultaanikontrastista. |
15 tuntia. Niin paljon olin koulussa tällä viikolla luennoilla, ja niistä viisi perjantaina. Maanantaina ja tiistaina oli kuvasommittelua, kävimme läpi harmoninen/häiritsevä-tehtävää ja saimme lisätietoa sommittelusta. Keskiviikon värioppi meni edellisen viikon tehtävien läpikäymisessä sekä yhden uuden tehtävän maalaamisessa.
Sade esittelee elämäänsä ja töitään. |
Tieteellisen kirjoittamisen luennolla. |
Ida kuuntelee tarkkaan taidehistoriasta. |
Torstaina sijaisopettajamme Sade Kahra esitteli kuvailmaisun tunnilla elämäänsä ja töitään, se oli mielenkiintoista. Perjantai, kuten yleensäkin, meni yleisissä opinnoissa, eli tällä kertaa tieteellisen kirjoittamisen ja taidehistorian luennoilla. Pisin päivä koko viikolla! Ensi viikolla kuitenkin tuntuisi koulua olevan taas enemmän. Palaillaan!
Kort på svenska: 15 timmar. Så mycket har jag varit på lektioner under den här veckan. På mondag och tisdag hade vi bildkomposition där vi tittade på harmonisk/störande-uppgiftens resultater. Färglära på onsdag förgick med förra veckans uppgifter genomgång och målning av ny.
På torsdag presenterade vår lärare Sade Kahra hennes liv och verk. Fredag, som vanligtvis, gick med gemensamma lektioner, eller på lektioner av vetenskaplig skrivande och konsthistoria. Den längsta dagen av hela veckan! Nästa veckan verkar det ändå att vara mer skolan. Vi hörs!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti